Batu dalam pundi hempedu? Lulus batu karang Dengan lawatan ke Kedai runcit

Batu dalam pundi hempedu? Lulus batu karang Dengan lawatan ke Kedai runcit

Adakah anda mempunyai batu dalam pundi hempedu anda? Lulus batu karang boleh menjadi lebih mudah daripada yang anda fikirkan! Kebanyakan orang dan doktor percaya bahawa mengubati batu karang mesti termasuk membuang pundi hempedu anda.

Adakah anda benar-benar berfikir lulus batu dalam saluran hempedu anda termasuk mengeluarkan organ, pundi hempedu? Tidak, Terima kasih!

Jika anda sedang mencari pada menjaga organ anda dan menjimatkan banyak wang, anda mungkin mahu mencuba lulus batu karang secara semula jadi. Dalam artikel ini, saya akan memberikan anda beberapa tips untuk lulus batu dalam pundi hempedu anda secara semulajadi.

Bagaimana untuk Lulus Stones dalam Pundi hempedu?

Lulus batu anda adalah komitmen. Kebanyakan batu akan lulus secara semula jadi tetapi anda mungkin perlu mengubah diet anda, menukar tabiat atau mencuba ubat. Berikut adalah beberapa rahsia untuk memulakan batu karang rawatan di rumah anda.

1. Menjaga tubuh anda dibuang adalah paling utama untuk lulus batu. Anda perlu minum sekurang-kurangnya 10 gelas air setiap hari di samping makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran. Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi serat yang membersihkan banyak sistem termasuk hati dan pundi hempedu.

2. Bersenam adalah penting kerana ia boleh membantu mengalihkan saluran hempedu untuk membantu mengepam batu-batu. Adalah penting untuk bersenam setiap hari untuk sekurang-kurangnya 30 minit.

3. Vitamin C juga penting. Walaupun anda mungkin tahu bahawa vitamin ini membantu meningkatkan imuniti, anda mungkin tidak tahu bahawa ia juga menukar kolesterol ke hempedu. Ini penting kerana batu karang biasanya terdiri daripada kolesterol. Menambah sekurang-kurangnya 2000 mg setiap hari.

4. Anda mungkin pernah mendengar minyak biji safflower kerana ia sebenarnya boleh merangsang pundi hempedu. Apabila digabungkan dengan asid lemak perlu (yang terdapat dalam ikan), minyak ini sangat berkesan untuk menghapuskan membina toksik dalam organ-organ. Anda perlu menambah 2 sudu dua kali sehari.

5. Akhir sekali, mendidik diri sendiri tentang penyelidikan terkini mengenai batu karang. Ada yang mengatakan pembedahan pundi hempedu akan menjadi satu perkara yang telah lalu dalam masa kurang daripada satu dekad. Belajar apa remedi dan kajian telah menunjukkan bahawa batu-batu di dalam pundi hempedu boleh diluluskan secara semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar