Kegilaan belakang Rooibos Red Tea

Kegilaan belakang Rooibos Red Tea

Apakah ia? Teh merah, yang juga dikenali sebagai Rooibos (merujuk kepada tumbuhan bahawa ia datang dari), adalah teh Afrika Selatan bersama. Ia diperbuat daripada daun dioksidakan dan kering daripada "Aspalathis linearis" tumbuhan. Kilang rooibos ditanam di kawasan di Afrika Selatan, dan pada musim panas, daun dikumpulkan, dipukul perlahan, dan diberi peluang untuk mengoksidakan. Proses ini menghasilkan warna merah. Ramai warga Afrika telah menggunakan teh ini untuk semua dari mendorong tidur di kalangan orang dewasa, untuk menenangkan tetamu kecewa, untuk mengubati bayi dengan kolik. Teh ini diketahui mempunyai banyak antioksidan, yang membantu pertempuran badan penyebab penyakit radikal bebas.

Faedah Kesihatan Rooibos / Merah Teh

o kandungan flavonoid Tinggi
o kandungan tanin Rendah yang besar untuk orang yang mempunyai masalah penghadaman. Ini boleh menjadi penting untuk mereka yang mempunyai pengambilan besi marginal
o Kafein bebas
o Melindungi daripada penyakit kardiovaskular
o Mencegah komplikasi vaskular diabetes
tahap o tinggi antioksidan polifenolik
o Melegakan masalah usus / kolon & penghadaman

Rooibos Gred

Rooibos teh mempunyai pelbagai gred. Gred yang berkaitan dengan berapa banyak daun adalah dalam teh berbanding jumlah batang. Dengan teh ini, lebih banyak daun, meriah! A kandungan daun yang lebih tinggi menghasilkan lebih gelap, lebih kaya, teh.

Bagaimana untuk Sediakan Teh Merah

Anda boleh menyediakan teh ini dengan cara yang sama seperti yang anda lakukan teh hitam. Dan yang menarik mengenai teh ini adalah hakikat bahawa ia tidak mempunyai kafein. Satu lagi ciri yang besar teh ini adalah hakikat bahawa ia tidak berubah menjadi pahit apabila ia kaya untuk masa yang lama. Rasa teh adalah sedikit manis dan warna tanah. Ia boleh manis secukup rasa tanpa menjejaskan manfaat teh. Anda juga boleh menyediakan teh ais, jika anda mencari alternatif kepada soda atau minuman bergula. Sila ambil perhatian bagaimanapun, bahawa Red Tea bukanlah jenis teh yang anda mampu untuk curam ke atas & lagi. Sekarang anda tahu sedikit tentang kegemaran ini Afrika, mengapa tidak mencuba beberapa hari ini?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar