Maklumat Mengenai Amerika Institut Perubatan Alternatif

Maklumat Mengenai Amerika Institut Perubatan Alternatif

Populariti yang semakin meningkat dalam rawatan perubatan alternatif bermakna bahawa ia adalah lebih penting untuk mencari pengamal perubatan alternatif yang berkelayakan dan berpendidikan. The American Institut Perubatan Alternatif membantu untuk memenuhi permintaan ini dengan melatih mereka yang berminat dalam seni rawatan alternatif.

The American Institut Perubatan Alternatif pada asalnya dipanggil Urut Away Therapy, Inc. School. Ditubuhkan pada Ohio pada tahun 1990, ia telah menyusun semula program untuk memenuhi keperluan mereka yang mencari untuk menjadi terlatih dalam bentuk lain rawatan alternatif. Ia kini menawarkan pilihan program dalam rawatan alternatif.

Sekolah dipindahkan ke North Columbus, Ohio pada tahun 1997. Kakitangan terdiri daripada 45 pekerja yang menyediakan program pendidikan dan latihan intensif untuk mereka yang ingin belajar industri ini.

Pada tahun 2000, sekolah ini mencapai status yang diiktiraf, yang merupakan satu bonus besar kepada pelajar. Mereka juga telah diberi kebenaran untuk bantuan kewangan melalui Jabatan Pendidikan Amerika Syarikat, yang membantu pelajar membiayai pengajian mereka.

The American Institut Perubatan Alternatif menawarkan program dalam bidang-bidang seperti Therapeutic Massage, Urut Cina dan Akupunktur. Kursus pengajian di The American Institut Perubatan Alternatif diperkemas untuk memberi tumpuan kepada kawasan-kawasan ini dan mengelakkan topik yang tidak dianggap memberi manfaat kepada pelajar.

Murid boleh dilatih dalam Acupuncture tradisional Cina di The American Institut Perubatan Alternatif dalam masa 27 bulan. Ia adalah kursus latihan yang sangat intensif yang mengajar pelajar teknik Acupuncture Cina dan juga unsur-unsur yang berkaitan dengan bentuk purba perubatan.

Institut ini juga mengajar kursus mengurut Cina. Terdapat penekanan kepada kajian otot dan anatomi, serta tumpuan tambahan pada tenaga dan keseimbangan mendapatkan.

Juga, pelajar belajar mengenai mengekalkan perniagaan yang berjaya dan belajar teknik-teknik yang berguna untuk membantu mereka untuk memasarkan diri mereka. Inilah pengajaran yang berguna yang boleh digunakan dalam dunia sebenar.

Institut ini mempunyai sejarah yang panjang untuk berjaya. Sekolah ini bukan sahaja melatih pelajar dalam amalan popular banyak rawatan alternatif, tetapi sebagai tambahan kepada latihan, sekolah ini juga menyediakan pengetahuan untuk membantu pelajar belajar bagaimana untuk menjalankan perniagaan mereka sendiri, termasuk kemahiran pembelajaran dalam pemasaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar